Never look back again

Mitt nyårs löfte detta året är att radera allt negativt ur mitt liv, sluta lägga energi på allt som bara tar men inte ger mig något positivt tillbaka. Ärligt talat har 2011 varit det värsta året någonsin i mitt liv. 2012 ska bli riktigt bra, positivt och allt negativt finns det inte plats för mer..

Nyår var bra, lyckad tre rätters middag hos Sara sen spelade vi spel.. Väldigt lyckad kväll. :) Spårade lite sen men det kändes helt okej så gick hem. Idag har varit den segaste dagen på lääänge, sov länge, varit hos mina föräldrar, ätit hos Sara och pratat med någon som ger otroligt mycket bra energi. Ibland borde jag tänka om.. Om två veckor börjar jag på mitt nya jobb, längtar. Behöver en utmaning nu!






If you open your mouth you better mean everything you say and act after.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0