Not someone that gives up

I måndags började mitt nya jobb. Detta kommer bli så bra! Världens finaste lokal, öppen, ljus och högt i tak. Och min plånbok kommer bli enormt drabbad. Inte bara av odd Molly utan av all underbar inredning. Har redan tittat ut doftljus, handdukar från lexington och underbara tallrikar. Än sålänge älskar jag det nya! Ibland måste man våga hoppa helt enkelt.

Trivs riktigt bra i min lägenhet nu också nästa vecka tänkte jag ta på mig mitt projekt ovanför soffan. Så bra det kommer bli! En media spelare ska också inhandlas och en rautor.. hur kul? Blähä!! Känns som jag skippar lite och köper odd Molly blusen istället.. Shopoholic..

Allt rullar på nu, sista dagen på mitt gamla jobb imorgon.. Life is good! Pricken över i:et är ngt negativt som blivit något positivt. I like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0