Om vi har vilja klarar vi allt

Lite failure på jobbet idag. Kanske blir det bättre imorgon. Var helt slutkörd efter så somnade direkt när jag kom hem så mycket gav det att sluta tidigt! Dom senaste dagarna har det hänt mycket och jag har tänkt för mycket för att sluta prata strunt och komma till vad jag vill ha sagt så kan allting bara gå åt det bättre nu. Känner mig djup nu men jag tror att allt som händer gör det av en anledning. Sen om det är positivt eller negativt det vet vi aldrig. Ibland får jag mer eller mindre panik på mitt liv för jag vill att det hela tiden ska hända saker, att jag ska kunna påverka och förändra min egen framtid.. Men varje gång påminner jag mig själv om vad jag har och vad jag har åstadkommit sen september. Jag har köpt en lägenhet som jag älskar och jag har fått ett nytt jobb. Jag vill alltid att allting ska gå fort vilket ibland blir negativt.. men nu vet jag att allt nytt kommer kunna ge mig väldigt mycket längre fram. Nog om det.. Tankar i all ära men to mutch ibland.

Denna veckan är väldigt mycket jobb. Så kvällen valde jag att spendera i min soffa framför två filmer. Kan knappt minnas sist jag tog mig tid att se en film... Blev iallafall Bridesmaids och Hitch. Kärleks filmer i all ära. Är ni intresserade av högklackade skor så kolla bloggen imorgon! Ska försöka göra mig av med lite skor som knappt är använda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0