When you could run a mile

Idag har jag gått från att vara helt slut till för mycket energi. Jobbet är riktigt kul men det dödar mig lite. Bestämde mig för att ta tag i mitt liv och mina rutiner. Så blev jobb, hem till mina föräldrar dumpade tvätt tur jag har snälla föräldrar!! En sväng inom Lomma och hämtade saker barnen ville att jag skulle stanna.. " kör siktit pline!!" " leka med dublo staplarna på lördag pline..." tre åriga ville. Och Ella blev lite besviken för att jag måste jobba i helgen. Hann en sväng inom Ikea också ljus i massor, tavel lister och ramar. Ska börja ett litet projekt denna veckan! I like!

Tvingade mig till gymmet en timme också. Nu är det snabb städning som gäller, bygg damm överallt från målandet av trappan. Tack.. Lite räkningar ska också betalas. Effektivt en timme nu!

Stressad? .....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0