Best thing

Snart ska jag spendera en vecka med dessa små hjärtan. Jag blir blödig när dom lär sig något nytt, jag blir lika töntigt rörd varenda gång dom kommer springandes Ella 8 år " du är världens bästa kusin, jag älskar dig" ville 3 år " pline, kör siktit!!! " eller bara rörd av alla pussar och kramar. Världens bästa ungar faktiskt. Dom ger otroligt mycket glädje. Kommer vara full av positiv energi efter den veckan.. Och min lillebror som nu är 13 snart :O är också världens gulligaste. Det där med att flytta hemifrån är ganska bra, för han saknar mig vi ses typ varannan vecka., så när vi väl ses får jag en stor kram.

Vad jag vill komma till är att dom ger mig så mycket värme och glädje. I svåra stunder har dom gett mig enormt mycket kärlek. Jag skulle offra allt för dom tre små liven.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0